3 Mayıs 2016 Salı

Uzaklarda Aramayın Hemen Yanınızda



Bisikletimi aldım ve bir kafeye geçtim.  Tebdil i mekanda hayır vardır bence. Fakat bu
sizi yanıltmasın, hala Aydın Basım’daki işime devam ediyorum. İnternet olduğu müddetçe
işlerime devam edebiliyorken nerde olduğumun bi önemi yok.

Promosyonculuk çok zevkli bir iş. Bu sektörde, promosyon adına gerekli şeylerin iyi tespit edilmesi
gerekiyor. Dışarda çalışırken, aslında kişilerin ve kurumların nelere ihtiyacı
olduğunu daha net görüyorum.  Bu şekilde gerekli  çözümü üretmek kolaylaşıyor. Benim için gerekli ilhamın, bir masanın başında oturup gelmesini beklemiyorum; o geldiğinde ben hazır oluyorum.

Şuan bir kafede oturuyor olduğuna bakmayın. Gerçek hayatta bir dükkanınız olabilir ama bu sizi bulunduğunuz yerle kısıtlar. İnternette açılan bir mağaza sizi dünyaya taşır. Bulunduğunuz yerin gerçekten bi önemi
yok. Mesela şuan Antalya’dan bir müşteri ile görüşüyorum ve mağazamdaki
ürünleri inceliyor. Aynı anda birçok yerde olabilecekken, dünyalarımızı neden
küçültelim ki…

Her birimiz doğayı, tarihi, farklılıkları hep bize
gösterilen ve nedense hep de bizden çok uzakta olan yerlerde ararız. Bir bisiklet
alın ve yaşadığınız yere şans verin. Uzakta aradığınız her şeyin aslında kendi
içinizde olduğunu göreceksiniz... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder